Cozy Fall Outfit

06:44


Hello everyone!

I am blown away by the quality of this sweater, not just me, my mother is in love with this one and she's the one who is always having doubts when it comes to online shopping. It looks exactly like the stock photos and the fabric is amazing. Very soft and warm. I have it in grey, one of my favorite colors. This outfit is perfect for both, spring and autumn. Of course, my favorite thing when it's not raining, I can wear my favorite white Nikes! 


Odševio me je kvalitet ovog džempera, i ne samo mene, oduševio je i one koji uvek sumnjaju u kupovinu putem interneta. Izgleda identično kao sa sajta, a materijal je odličan. Topao i veoma udoban. Ja sam naručila u sivoj boji, jedna od mojih omiljenih boja za ovo doba godine. Ova kombinacija odlična je i za proleće, i za jesen. A šta najviše volim kad ne pada kiša? Konačno mogu nositi moje omiljene Nike patike! :)




















details: 

Sweater / džemper - Romwe
Necklace / ogrlica - Happiness Boutique
Bag / tašna  - CocoPat
Sunglasses / naočare - ZeroUV
Pants / pantalone - Pieces
Sneakers / patike - Nike


Hope you like this one!

xoxo,
Aida

You Might Also Like

4 comments

  1. Divan outfit, bas mi se svidja sve, a tasna posebno☺❤

    ReplyDelete
  2. Divan outfit, bas mi se svidja sve, a tasna posebno☺❤

    ReplyDelete
  3. Sjajan dzemper..i meni je privukao paznju na njihovom sajtu 💗..Odlicno si uklopila..

    ReplyDelete

Subscribe