Gratitude

02:47


Happy Monday!


I have been wanting necklace with some "message" for a while now. I also really like necklaces with pendant in a form of the circle so this Mejuri necklace was a perfect choice for me. There are many different signs on each necklace, and mine is "Gratitude". It's connected with a lot of things in life, family, husband, friends and it also takes religious part in my life. "Thank you' is the best prayer that anyone could say. I say that one a lot. Thank you expresses extreme gratitude, humility, understanding." 
Evo ogrlice koju zelim vec neko vreme! U pitanju je ogrlica sa okruglim priveskom na kom pise "Gratitude". Ogrlica je sa sajta Mejuri koji ima toliko prelepih komada nakita, a svaka ogrlica ima drugaciji natpis. Moj je "zahvalnost" jer mi je to uvek na pameti, da budem zahvalna na svemu sto imam. U mom zivotu rec "zahvalnost" ima vise znacenja, povezana je sa puno stvari, porodicom, ljubavlju, prijateljima, ali ima i religijskog znacaja. Tako da mi je ova ogrlica odmah prirasla k srcu.



After I've told you few thing about the meaning, I wanted to talk a little bit about ordering and shipping. On their site http://mejuri.com/ is very simple to order, you have quite brief instructions and once you order it, you will get the mail which will confirm your order.  Shipping was fast, since I've ordered it during the holidays, I knew it will took longer than it supposed to. It took 7 days approximately. Since I got this as a gift, I can't tell you how much shipping would cost me, but I know that shipping is free for Serbia for orders over $150. 

If you wanted to invest in something like this, I highly recommend these necklaces, they're so cute and can be worn everyday. On the site they say the necklaces are GOLD PLATED (Made in gold dipped 925 sterling silver with hematite) which is quite amazing! 

Ono sto vam zelim spomenuti je narucivanje i postarina. Narucivanje je veoma jednostavno preko njihovog sajta http://mejuri.com/ gde mozete samo pratiti korake koji ce vas odvesti do finalnog koraka za porucivanje, posle toga stici ce vam mail koji ce potvrditi da je porudzbina uspesno prosla. Dostava je prilicno brza, ali s obzirom da sam ja porucila u doba praznika, znala sam da ce im trebati duze od ocekivanog, dosla je za oko 7 do 10 dana otprilike. Ne znam koliko bi kostala postarina za ovu oglicu jer sam je dobila kao poklon, ali znam da postarina za Srbiju bude besplatna ukoliko porucite u vrednosti iznad $150.

Ako zelite da ulozite novac u nesto ovakvo, preporucujem vam ovaj sajt. Na sajtu pise da su ogrlice pozlacene (Made in gold dipped 925 sterling silver with hematite)
. Nadam se da ce vam se dopasti.






Hope you liked this review and I hope it helped you in choosing your necklace!

xo,
Aida





You Might Also Like

0 comments

Subscribe